Linkek a témában:
20 perces sétarepülés, és műrepülés sugárhajtású vadászrepülőgéppel
Egy olyan nap lesz ez, amikor valódi TOP GUN szereplőnek érzed majd magad. A profi pilóta mögött ülve átélheted a vadászpilótaság feelingjét az L-29 Delfin fedélzetén!
Ha már repültél valaha, akkor: most nullázd a tapasztalataid. A sugármeghajtású gépek semmilyen más repülővel nem hasonlíthatóak össze.
Élményrepülés / Műrepülés
Élményrepülés
Akkor ajánlom az élményrepülő programokat, ha már kipróbáltál sétarepüléseket és a látványon túl a háromdimenziós mozgás dinamikája is mozgatja a fantáziádat. Örömmel segítünk megtapasztalni. Ha "adrenalin vadász" vagy, vonz a sebesség és élvezed a fizikai erők hatásait, ha a vidámparkban is Te vagy az, aki mindenre felülsz, netán új izgalmakra vágysz, vagy ilyen típusú embernek keresel ajándékot, itt ajánlok kedvedre való programokat!
Magyar Műrepülő Klub
Üdvözöljük
Üdvözöljük a Magyar Műrepülő Klub hivatalos weboldalán!
A Magyar Műrepülő Klub azzal a céllal alakult, hogy összefogja mindazokat, akik fontosnak érzik a magyar versenyszerű műrepülést, s tenni is akarnak azért, hogy a világ legjobbjai között számon tartott magyar műrepülők megfelelő keretek között, biztos technikai és szakmai háttérrel készülhessenek a soron következő nemzetközi megmérettetésre. Alapvető feladatunknak tartjuk az utánpótlásnevelést, a sportág ismertségének növelését, népszerűsítését, szakmai örökségünk megőrzését, továbbvitelét.
Műrepülés! Extrém manőverek motorral és motor nélkül
A repülőgépek megjelenésével szinte egy időben megjelentek a légi akrobaták, akik produkcióikkal kápráztatták a közönséget. Kezdetben áthúzások, meredek zuhanások, hirtelen emelkedések és nagy bedöntésű fordulók jelentették a show-t. Az akkori gépek szerkezete mást nem is nagyon engedett. 1912-ben az egyik katonai hatóság kinyilvánította, hogy a „ 20 foknál meredekebb fordulók vétele egyértelmű az öngyilkossággal”. Ez a „szakértői nyilatkozat” azonban nem zavarta a pilótákat. Egyre jobban döntögették repülőgépeiket és lassan rájöttek, hogy a kormányszervek hatásai bizonyos bedöntésen túl jelentősen megváltoznak. Lehet, hogy véletlenül, de az is lehet, hogy tudatosan a francia Egoud 1913 szeptember 1-én hátára fordította a repülőgépet és elsőnek a világon hátonrepülést mutatott be a közönségnek. Alig néhány nappal később Nyeszterov orosz pilóta bemutatja a looping-ot ,azaz a bukfencet, majd ezt követően kipróbál még néhány, akkor elképzelhetetlen figurát.
Műrepülés - Repüljünk
Ha szeretné kipróbálni a műrepülés fantasztikus világát, vagy ajándékba szeretné adni szeretteinek, keressen fel minket. Segítünk a szervezésében és lebonyolításásban, akár vitorlázó-, akár motoros repülőgéppel szeretne a magasba emelkedni. Önnek csak élveznie kell a repülést.
Vitorlázó műrepülés
Gyere repülni Te is! Szeretnéd kipróbálni, milyen, amikor 6G nehezedik minden egyes porcikádra? Esetleg a negatívval is barátságban lennél? Felejthetetlen élményben lesz részed, ha velünk repülsz! Csak úgy, mint a RedBull pilóták, Te is műrepülhetsz az ország válogatott pilótáival, mégpedig elérhető áron! A repülőgép pedig az MDM1 Fox, ami a világ legjobb kétüléses vitorlázó-műrepülőgépe.